2009. április 30., csütörtök

.Ahol az ég a földdel eggyé válik.

Ahol az ég a földdel eggyé válik, Én várok Rád.| Kevés az idő.
Vannak dolgok, melyek ellen semmit sem tehetünk. Talán nem is akarunk.
Élni nem nehéz, mi keressük a problémát. Kérdésekkel.
Szeretsz?| Talán Te sem gondolod komolyan a kérdést és Én sem a választ.
Néha egy helyben topogunk, és mégis elveszünk a saját lábnyomunkban.
Nem attól komoly valami, mert jelentősége van a világban, hanem mert mi adunk értelmet neki.
Ezáltal számunkra fontos lesz. És ami nekünk fontos az fontossá válik a környezetünk és a világunk szemében. Így változhatnak az elvek. Az enyémek biztosan.
Mosoly. Mosolyogj, hogy mások is mosolyoghassanak. Még ha kényszeresen is.| Valakinek ez is sokat jelent.
Az üresség nem fáj. Nem fájhat.| Csak jelzi a hiányt, amit vagy észreveszel, vagy megöl.| Persze nem testileg.
Attól mert lélegzel, még nem élsz. Ahhoz akarnod is kell.| Akarat pedig nem adatik meg mindenkinek.


-Szédülök. Nagyon fáj.-súgtam halkan, hogy anyu ne hallja meg a másik szobában.
-Majd elmúlik. Mindennek ára van.
-De Nimo mikor lesz már vége?
-Ne siránkozz már ennyit. Most Velem akarsz lenni vagy sem?
-Veled...-mondtam beleegyezően, s bevettem a többi a tablettát is.
-Na látod. Nem állhat közénk a valóság.
-Már nem...-forgott a szoba, kezdett minden elmosódni. Éreztem, ahogy Nimo szorosan magához ölel. Nem engedte, hogy a fájdalomra gondoljak.
Mindent előre elterveztünk. Elmentünk a nagyihoz és kicsempésztünk egy doboz szívgyógyszert és néhány nyugtatót. Majd hazaérve írtunk egy levelet anyunak, és a konyha asztalon hagytuk.
"Te is tudod anyu, milyen magányosnak lenni. Milyen értelmetlennek látni az életet. Milyen érzés megtapasztalni az ürességet. Ne magad hibáztasd. Te mindent megtettél.
Szeretünk,
Miion és Nimo."
Halkan feljöttünk az emeleti szobába és belefogtunk. Meg kellett szabadulnom a testemtől.
Nem sok lehetőség maradt. És idővel is szűkösen álltunk. Minden megoldódni látszott.
-Érted bármit...-az utolsó mondat mit még testem képes volt kinyögni. Majd némaság következett. Hosszú és halálos. Sötétség.
...Érted bármit...

2 megjegyzés:

  1. megtanítasz félni.. eddig azt sem ismertem. maradjon ez örökre csak egy álom és nem több.
    a.

    VálaszTörlés
  2. nagyon érdekes volt az írás.....elgondolkodtató
    csak így tovább...még többet akarok...XD

    VálaszTörlés