2009. november 19., csütörtök

.kiáltás.




Miért? Megígérted! Megígérted, hogy vigyázol Rám, hogy nem hagysz el! Pillangó voltál. Megfogtalak önző módra, érzem kicsúsztál kezemből. Miért Tan? Ugye ez csak egy játék? Ugye csak elbújtál a tükörben...A tükröm voltál. Mit érek így, mond mit?! Csak egy gyermek lettem, megfosztva önön tükörképemtől...Miért?! Azt mondtad erős vagyok...Tan nem érzem! Gyenge vagyok!
Ki véd meg ha Te sem vagy? Nem teheted ezt! Csak egy gyermek vagyok, megfakult jégvilág mezejéről. Mond mit érek már? Tan válaszolj kérlek...Nem bírom ezt, Te is tudod.
Tan félek. Mi lesz ha felfal a sötét? Mi lesz ha eltörnek az emberek?! Tan nem térhettél egyedül haza...ez nem fair. Kérlek vigyél magaddal...kérlek. Ígérem nem csacsogok majd, csak vigyél el, ragadj magaddal! Szomszédok vagyunk, onnan csak egy lépés az otthonom. Tan segíts kérlek...Mondd, hogy nem fáj, mondd, hogy már otthon vagy...Tan válaszolj, tudod nem szeretek egyedül lenni.
Tanja sajnálom. Én nem akartam...mérges voltam, kérlek bocsáss meg...
Így mi lesz a mesénkkel?! A könny áztattal papírral? Mi lesz ha a könnyem elmossa a tintát?! Ugye nem baj? Tan mondd, hogy szeretsz! Mondd, hogy akkor is szeretni fogsz, ha végleg megtörök és saját könnyembe fúlva kérek feloldozást!
Fel akarok ébredni...Én nem akartam idejönni! Ez nem a mi világunk. Már nem vicces a játék, érted Tanja?! Már nevetni sem tudok...eltűnt, mintha nem is lett volna. Csak egy örökgyermek vagyok, hiányzik az otthonom. Hiányzik, hogy megvédjenek. Nekem nem megy...itt nem vagyok erős.
Kérlek ne sírj! Tudod, hogy nem vagyok beteg...tudod, amit nem
akarok, az nincs is! Máté, kérlek vigyázz rá. Ígérd meg kérlek! Ugye vigyáztok a világomra? Ugye szeretitek helyettem is? Még dolgom van, nem mehetek...Tan könyörgöm...
Szeretlek! Tan szeretlek érted?! Tan haza akarok menni...Tan, csak vigyázz Rám kérlek...tudod, hogy Nekem nem megy...
A leggyönyörűbb Hercegnő|B614
Nyugodj Békében!♥

1 megjegyzés:

  1. Eza monológ olyan, mintha valami híres drámából idézted volna.:) Igazán szép. :) És nagyon sikerült érzékeltetni, Te mit érzel. Az eszköz is jó.:) Ismét gratulálok.

    Mostanság minden második blogon ebbe a lányba ütközök. Biztosan nagyon jó ember volt és biztosan jó helyen van! Együttérzek veletek a fájdalmatokban, hogy itt maradtatok.:(

    Pearly Pfeffer

    VálaszTörlés